starfish

庸人自扰之
East of Eden - Zella Day

安静的搞好作业惹。


A-水塔先生 、:

祝我生日快乐。

   









Pink toes pressed against the carpet
粉色的脚趾紧贴地毯

Show your face and finish
君之面容显现
what you started
君之所始终结

The record spins down
深夜的窄巷中

the alley late night
唱片疾速旋转

Be my friend,
为我之友
surround me like a satellite
如卫星般环绕我

Tiger on the prowl
猛虎于潜行

east of eden
伊甸园之东
Coming for you now
此刻正为君前往

Keep me from the cages
挣离我于牢笼
under the control
未曾失控
Running in the dark
疾奔于黑夜
to find East of Eden
寻往伊甸园之东

Keep me from the cages
挣离我于牢笼
under the control
未曾失控
Running in the dark
疾奔于黑夜
to find East of Eden
寻往伊甸园之东

to find east of eden
寻往伊甸园之东

to find east of eden
寻往伊甸园之东

to find east of eden
寻往伊甸园之东

to find east of eden
寻往伊甸园之东

Call me wild,
谓我蛮狂

drinking up the sunshine
饮尽日光

Be my man and show me
为我之子
what it feels like
其也何如

Darkened sky unbuttoned
苍穹之央
down the middle
一寸一寸

Spilling out little by little
黑夜喷吐

Tiger on the prowl
猛虎于潜行

east of eden
伊甸园之东
Coming for you now
此刻正为君前往

Keep me from the cages
挣离我于牢笼

under the control
未曾失控

Running in the dark
疾奔于黑夜

to find East of Eden
寻往伊甸园之东

Keep me from the cages
挣离我于牢笼

under the control
未曾失控

Running in the dark
疾奔于黑夜

to find East of Eden
寻往伊甸园之东

to find east of eden
寻往伊甸园之东

to find east of eden
寻往伊甸园之东

to find east of eden
寻往伊甸园之东

to find east of eden
寻往伊甸园之东

If I wanted to stay
我若意欲停驻

You don't mind,
你并不介意
you're a true believer
你是虔诚的信徒

Take it up with the bad man
与恶者交涉
Scribbling like the concrete fever
笔尖匆匆如诗歌图案之狂热

If I wanted to stay
我若意欲停驻
You don't mind,
你并不介意

you're a true believer
你是虔诚的信徒

Take it up with the bad man
与恶者交涉
Scribbling like the concrete fever
笔尖匆匆如诗歌图案之狂热

Keep me from the cages
挣离我于牢笼

under the control
未曾失控

Running in the dark
黑夜中疾奔
to find East of Eden
寻往伊甸园之东

Keep me from the cages
挣离我于牢笼

under the control
未曾失控

Running in the dark
黑夜中疾奔

to find East of Eden
寻往伊甸园之东

to find east of eden
寻往伊甸园之东

to find east of eden
寻往伊甸园之东

to find east of eden
寻往伊甸园之东

to find east of eden
寻往伊甸园之东